dissabte, 5 de novembre del 2016

BENVIGUTS AL BLOG DEN MESTRE.
Està clar que a l'hora d'escriure sobre un tema al meu blog, ha de ser un que domini. Ningú al món dels mortals sap tant de mí com jo mateix,... excepte el meu psiquiatra o psicoanalista, clar està! Ningú coneix els meus gustos, idees, opinions ni sentimients millor que tots els anteriorment esmentats, amb l'avantatge que només jo me trobo lliure del deure de sigil professional segons un codi deontològic per airejar els meus pensaments, ergo per publicar-los jo sóc el millor i amb més possibilitats de mantenir un blog. 

Aquest requereix un laboriós treball d'escribir periòdicament sobre qualque cosa, essent “qualgue cosa” definible com qualsevol cosa que se me passi pel cap, sobre alguna de les meves aficions, el temps que fa,... what else? -Pos’eso. Una altra cosa serà l'estil de escriptura o que els temes dels que parli(sobre mí) resultin atractius a una persona humana asseguda a laltre costat del monitor. Qui ho anava a dir? Jo tenc moltes opinions sobre molts temes, d'alguns no tenc una opinió formada, potser perquè no m'interessi o perquè necessiti més informació per a tenir una visió concreta i objetiva de l'assumpte. 

Antiguament, abans de l'aparició d'internet, hi havia gent que escrivia les seves reflexions més íntimes en un llibre en blanc anomenat “diari”(què analògics!), però amb l'aparició d'internet ens hem tornat tots un poc exhibicionistes. La cançó de l'ochentera Alaska y los Pegamoides “A quién le importa” queda demodé, com se diria ara. Doncs aquí pretenc aportar un granet d'arena en aquesta platja tan concorreguda, gra sense cap especial característica més enllà que és el meu petit granet d'arena, i ja se sap que gra a gra s'omple un desert.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada